czwartek, 25 grudnia 2014

Podsumowanie roku.

W roku 2014 przeczytałam ogrom książek. Są to m.in. :
》Rywalki - Kiera Cass: 4/10
》Elita         ----||----:5/10
》Jedyna     ----||----:7/10
》19 razy Katherine - John Green
》Czerwień rubinu - Kerstin Gier: 9/10
》Błękit szafiru - Kerstin Gier:9/10
》Zieleń szmaragdu - Kerstin Gier: 10/10!
》Niezgodna - Veronica Roth: 3/10 (za całą serię)
》Krew Olimpu - Rick Riordan: 8/10(inne części serii są lepsze [recenzje wkrótce])
》Pamiętniki półbogów - Rick Riordan: 7/10
》Dotyk Julii - Tahereh Mafi - 6/10
Przeczytałam jeszcze słownik francusko-polski i hiszpańsko-polski i oceniam je na 10

Hmmm. Mam nadzieję że wszystko wpisałam na tę listę, czas na statystyki:
>Przeczytałam 13 książek
>Jest to masa stron
>Bloga prowadzę od lutego, a tak naprawdę od połowy grudnia (albo mniej)
>Boję Się patrzec na wyświetlenia
>I nie mam więcej statystyk.

No więc to tyle, na razie, paaa.

Żartowałam.

Mam plan: każdego dnia będę wrzucała post. Akcja nazywa się 100 happy days in a row. Polega to na pokazywaniu co czyni mnie szczęśliwym danego dnia. Może to być cokolwiek: książka, film, piosenka, jedzenie itp. itd. Każdego dnia.

Więc zaczynam: #1sthappyday
Greccy bogowie wg Percy'ego Jacksona. Zaczęłam to czytać i jest cudowne! Powraca zabawny, sarkastyczny Percy!

#100happydays

Do jutra!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jeśli jesteś, przeczytałeś, to zostaw po sobie ślad: jeden komentarz pod postem. To ważne dla blogera :)!